O yüzden fiyatınızı adam akıllı emeğinizin karşılığı verin. İsteyen gider 10/1 ine yaptırır istediği işle alakası olmaz 1 ay gecmez tekrar size gelir. Herşey artarken ve herkes bu piyasaya mecburken öldürmenin manası yok herkes hakkını alarak çalışmalı