• 20-04-2022, 19:56:34
    #37
    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Saç ekimi gerektiren bir durumunuz yok maalesef boş yere eziyet çekmişsiniz. İlaç takviyeleri ile saçlarınızı toplayabilirdiniz. Bundan sonrası için ilaç takviyeleri muhakkak kullanmanızı öneririm.

    Geçen yıl bende saç ekimi kervanına katılmıştım şuan ki süreçten çok memnun kaldım. Ekim yaptırmak isteyenler için görsel bırakalım.

    5800 Kök ekim yapıldı. İlaçlar ile birlikte 8.250₺ gibi bir rakama geldi.

    ÖNCESİ

    SONRASI
  • 20-04-2022, 20:13:28
    #38
    Ektirmesenizde belli olmuyormuÅŸ hocam.
    İnşallah güle güle kullanırsınız.

    Benimde önler ve üst baya açıldı.
    Biraz daha dökülsün diye bekliyorum hem zahmeti çok gibi geliyor.
  • 20-04-2022, 20:23:24
    #39
    Benim yaş 33 aynı senin gibi saçlarım ama 35e kadar bekleyip öyle ektirmeyi düşünüyorum. Hayırlı olsun güle güle tarayın.
  • 20-04-2022, 21:13:52
    #40
    KaragozMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Saç ekimi gerektiren bir durumunuz yok maalesef boş yere eziyet çekmişsiniz. İlaç takviyeleri ile saçlarınızı toplayabilirdiniz. Bundan sonrası için ilaç takviyeleri muhakkak kullanmanızı öneririm.

    Geçen yıl bende saç ekimi kervanına katılmıştım şuan ki süreçten çok memnun kaldım. Ekim yaptırmak isteyenler için görsel bırakalım.

    5800 Kök ekim yapıldı. İlaçlar ile birlikte 8.250₺ gibi bir rakama geldi.

    ÖNCESİ

    SONRASI
    hocam ekime gerek yoksa bile sizin gibi önlerin dolu dolu olmasını isterim bende (:
    eziyeti vardı tabi ama olsun bi kerelik katlancaz artıkın.


    benimde 5000 greft falan oldu heralde bilmiyorum ama önleri kaldırmıcam fön falan çekmeyi seven biri değilim.
    o yüzden yeterli olacaktr diye düşünüyorum benimkini de
  • 20-04-2022, 22:24:08
    #41
    Hayırlı olsun...
  • 20-04-2022, 22:35:48
    #42
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ekime gerek yoksa bile sizin gibi önlerin dolu dolu olmasını isterim bende (:
    eziyeti vardı tabi ama olsun bi kerelik katlancaz artıkın.


    benimde 5000 greft falan oldu heralde bilmiyorum ama önleri kaldırmıcam fön falan çekmeyi seven biri değilim.
    o yüzden yeterli olacaktr diye düşünüyorum benimkini de
    Saç çiziminizi Gökhan hoca mı yaptı acaba? Onun çizimlerine benzettim.
  • 20-04-2022, 22:45:37
    #43
    Bol bol su sonra wc. Ağrı yapan sıvıyı su ile atiyor vücut söylemişlerdir zaten. Masajı unutma hocam. Hayirli olsun sorusu olan varsa fırsat buldukça cevaplarım bende.
  • 20-04-2022, 23:02:08
    #44
    saç her erkeğe yakışıyor parayı sağa sola yerine insan kendine harcamalı

    inşallah memnun kalırsın hocam
  • 20-04-2022, 23:07:10
    #45
    Kurumsal PLUS
    geçmiş olsun