KaragozMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Saç ekimi gerektiren bir durumunuz yok maalesef boş yere eziyet çekmişsiniz. İlaç takviyeleri ile saçlarınızı toplayabilirdiniz. Bundan sonrası için ilaç takviyeleri muhakkak kullanmanızı öneririm.

Geçen yıl bende saç ekimi kervanına katılmıştım şuan ki süreçten çok memnun kaldım. Ekim yaptırmak isteyenler için görsel bırakalım.

5800 Kök ekim yapıldı. İlaçlar ile birlikte 8.250₺ gibi bir rakama geldi.

ÖNCESİ

SONRASI
hocam ekime gerek yoksa bile sizin gibi önlerin dolu dolu olmasını isterim bende (:
eziyeti vardı tabi ama olsun bi kerelik katlancaz artıkın.


benimde 5000 greft falan oldu heralde bilmiyorum ama önleri kaldırmıcam fön falan çekmeyi seven biri değilim.
o yüzden yeterli olacaktr diye düşünüyorum benimkini de