hocam ekime gerek yoksa bile sizin gibi önlerin dolu dolu olmasını isterim bende (:
eziyeti vardı tabi ama olsun bi kerelik katlancaz artıkın.
benimde 5000 greft falan oldu heralde bilmiyorum ama önleri kaldırmıcam fön falan çekmeyi seven biri değilim.
o yüzden yeterli olacaktr diye düşünüyorum benimkini de
Saç çiziminizi Gökhan hoca mı yaptı acaba? Onun çizimlerine benzettim.