• 20-04-2022, 19:05:23
    #28
    Hiç gerek yokmuş hocam ya.
    Benim tepemden sinek kaymaya başlayınca ektirmiştim ta 10 yıl önce
  • 20-04-2022, 19:23:20
    #29
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam çok güzel olmuş benimkisi ne olur sence herkes senin saçın çok iyi olcak diyo zaten öncedende vardı saçlarım
    Sana tavsiyem hiç birseyi kafaya takma o süreçte siacarada icme miss bol bol su tukettim kaxayi saga sola vurmamaya dikat ettim mi cikar sağlıklı sekilde 😅
  • 20-04-2022, 19:25:45
    #30
    Saç ekiminden pasif gelir elde etmedinizmi 😀
  • 20-04-2022, 19:36:10
    #31
    Güle Güle Tarayın Hocam
  • 20-04-2022, 19:38:54
    #32
    Allaha şükür şu anlık öyle bir derdim yok. Size de geçmiş olsun.
  • 20-04-2022, 19:42:44
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pek ihtiyacınız yokmuş gibi geldi dostum bana hayırlı olsun.
    Para var huzur var.
    ALLAH bize de şu paranın birazından nasip etsin .
  • 20-04-2022, 19:45:25
    #34
    Hocam öncelikle özgüveninize hayran kaldım çünkü çoğu estetik operasyonu gibi bu saç ekimi de gizli yapıyorlar , Türk erkekleri olarak hepimizin genel sorunu saç problemi zaten öyle olmasa saç ekiminde ilk sıralarda olmayız 😅 ben yazanların aksine geçmiş olsun demicem Hayırlı olsun dicem. Süreçi bizimle paylaşmanızı sabırsızlıkla bekliyorum.
  • 20-04-2022, 19:46:46
    #35
    Hayırlı olsun mu denir, geçmiş olsun mu denir bilemedim hocam. Benim merak ettiğim ekim işleminden sonraki yıllarda ekstra dikkat edilmesi gerekiyor mu? Ve ekilen yerler tekrar dökülme ihtimali var mı?
  • 20-04-2022, 19:47:48
    #36
    Geçmiş olsun başkan. Benimde şuan ki seyrekliği tıpkı seninki gibi. Bende yakın zamanda ektirmeyi düşünüyorum özellikle yanlar açılıyor. Senin ön kısımları oval olarak ekmişler keşke V harfi gibi yapsalarmış.