Hayırlı olsun mu denir, geçmiş olsun mu denir bilemedim hocam. Benim merak ettiğim ekim işleminden sonraki yıllarda ekstra dikkat edilmesi gerekiyor mu? Ve ekilen yerler tekrar dökülme ihtimali var mı?