Geçmiş olsun başkan. Benimde şuan ki seyrekliği tıpkı seninki gibi. Bende yakın zamanda ektirmeyi düşünüyorum özellikle yanlar açılıyor. Senin ön kısımları oval olarak ekmişler keşke V harfi gibi yapsalarmış.