• 19-04-2022, 01:52:40
    #1
    Cumhurbaşkanı Erdoğan;
    ''Suriyeli kardeşlerimizin gönüllü ve onurlu geri dönüşleri için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz.''

    Yapılacak yorum yok dalga geçiyorlar Artık.
  • 19-04-2022, 01:54:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Silivri soğuktur Erdeoğan yazıyor dikkat edin
  • 19-04-2022, 01:54:18
    #4
    kardeşlerimiz huzur içindeler
  • 19-04-2022, 01:55:03
    #5
    Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Silivri soğuktur Erdeoğan yazıyor dikkat edin
    h-hemen düzeltiyorum
  • 19-04-2022, 01:55:51
    #6
    Bence bundan bahsediyor, başka türlü akla bir şey gelmiyor!!
  • 19-04-2022, 01:56:49
    #7
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bundan bahsediyor, başka türlü akla bir şey gelmiyor!!
    ülkelerinde savaş da kalmadı ki zaten artık keyfen buradalar
  • 19-04-2022, 01:57:16
    #8
    :d:d:d
  • 19-04-2022, 02:01:20
    #9
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bundan bahsediyor, başka türlü akla bir şey gelmiyor!!
    kafayı saatlerce duvara vurmalık bir mesele.
    Mademki ülkenize gidebilip geri dönebiliyorsanız, Savaş bitmiş demektir.
    Eeee siz ozaman mülteci değilsiniz.
    Neden o halde size ayrıcalıklı davranıyoruz.

    En çok zoruma giden diğer bir husus da. Cumhuriyetin 100 yıllık birikimlerini kaynaklarını bunlar için kullanmak acı verici bir hadise