Cumhurbaşkanı Erdoğan;
''Suriyeli kardeşlerimizin gönüllü ve onurlu geri dönüşleri için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz.''

Yapılacak yorum yok dalga geçiyorlar Artık.