Bence bundan bahsediyor, başka türlü akla bir şey gelmiyor!!
kafayı saatlerce duvara vurmalık bir mesele.
Mademki ülkenize gidebilip geri dönebiliyorsanız, Savaş bitmiş demektir.
Eeee siz ozaman mülteci değilsiniz.
Neden o halde size ayrıcalıklı davranıyoruz.
En çok zoruma giden diğer bir husus da. Cumhuriyetin 100 yıllık birikimlerini kaynaklarını bunlar için kullanmak acı verici bir hadise