• 19-04-2022, 20:49:06
    #28
    Ben yorum yapmıştım, yorumuma ne oldu?
  • 19-04-2022, 20:58:01
    #29
    İlişki konusunda bilmiyorum ama konuşacak kimsenin olmaması; kendini dünyaya, tanıdığın herkese yabancı hissetmek en kötü şeydir kanımca

    Ailen bile ailen gibi gelmiyor, arkadaşlarının muhabbeti sıcak gelmiyor, kime derdini anlatmaya çalışsan tepki görüyorsan bu seni daha da susmaya ve yalnızlaşmaya itiyor, bir yerden sonra da gerçeklik algını kaybedip delirdiğin raddeye geliyorsun...
  • 19-04-2022, 21:01:06
    #30
    Growth Manager
    emin ol bu tecrübeyi yaşamamış olsaydın, büyüdüğünde daha ağır gelecekti. umarım yaşın 23-24 den daha düşüktür de, tesiri fazla sürmez.
  • 19-04-2022, 21:42:32
    #31
    Üyeliği durduruldu
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sakıncası yoksa senin tecrüben bizimde tecrübemiz diyerek kızın aldattığını nasıl anladın nasıl fark edip öğrendin söylermisin
    Bu arkadaşın isteği üzerine nasıl anladığımı anlatayım.

    İlişkimiz 1 yıl sevgililik evresinden sonra 6 ay kadar da nişanlı evresi ile devam etti. 1 yıl 6 ay totalde. 1 yıl boyunca tanıdığınız insanın sizden sakladığı çoğu şey elbet vardır er ya da geç ortaya çıkar ufak tartışma sonrası oturur sakin sakin o mesele çözülür konu ne olursa olsun. Bizim konumuz da onun geçmişiydi ve geçmişini kötülemeden yadırgamadan yoluma devam etmiştim. Ama bu son 4 ayda davranışları aşşşşşırı değişmişti ve fikirleri salak saçma yerlere kayıyordu ve aşırı derecede güven sorunları boy gösteriyordu. Defalarca sahte hesaplarla sadakatini denedim her seferinde yenik düştü ve hiç denediğimi bile belli etmedim. 3 ay kadar kafamı dinlemek istediğimi söyleyince aldatan taraf ben olmuştum onun gözünde kavga ettik Bundan sonrası da ara vermeden devam etti ve kendisi aniden ben ailemin yanına dönüyorum bir hafta kadar telefona bakmam demişti. Eve döndüğüne inanmıştım ve yazmamıştı. Telefonuna girip izlediğimde sürekli mesajlarımı siliyordu rehberinde benden başka farklı isimle kayıtlı olan erkek yoktu. En sonunda kardeşi ile konuşmak zorunda kaldım ve kardeşi "Abi eve gelmedi nerede olduğunu bilmiyorum babam ve annem senin yanında zannediyor" demesi ile iş değişti. O esna da da kendisi Instagram hesabımdaydı zaten. Velhasıl, doğrular gün yüzüne çıkınca suçlanan kısım ben oldum ailesini rahatsız ettiğim içinmiş. Çok fazla uzatmadan onu da ailesinin yanına çağırıp kendi başıma evlerine ağlaya ağlaya gidip "Nişanı atmak istiyorum efendim kızınızı sadık sandım bunca zaman ama değilmiş, yanına aldığı herif ile umarım mutlu olur" diyip yüzüğü fırlatıp çıkıp gitmiştim. Ama artık kalede kaleci olmadığı için herkesin tutup gol atmasına müsade ediyorum çünkü benim gibi fedakar birini kaybederek hayatının en kritik hatasını yapmış oldu. Onun dış görüşünüşünü kullanıp kenarı atacak tiplerle beraber. Ben öyle biri olmadım olmamda.

    Sözüm meclisten dışarı, hasmı bir olmayan karşı cinsten "seni seviyorum" kelimesine kesinlikle inanmayın. Hasmı bir olanın sevgisi daim olur karşınıza bu lafla çıkmaz. Sizi gömer kendisine. Seviyorum demeye utanır. Yaşım 23 ve daha yolun başındayım, iyi ki evliliğe gitmeden kısa vadede atlattım yükümü. Polise falan verecekmiş ailesine yazdığım için. Gidip istediği yere verebilir. Doğrular acıttıysa, katlanmak kendi elinde.