İlişki konusunda bilmiyorum ama konuşacak kimsenin olmaması; kendini dünyaya, tanıdığın herkese yabancı hissetmek en kötü şeydir kanımca
Ailen bile ailen gibi gelmiyor, arkadaşlarının muhabbeti sıcak gelmiyor, kime derdini anlatmaya çalışsan tepki görüyorsan bu seni daha da susmaya ve yalnızlaşmaya itiyor, bir yerden sonra da gerçeklik algını kaybedip delirdiğin raddeye geliyorsun...