• 18-04-2022, 20:30:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Başlıkta yazdığım gibi, aldatıldım ve doğrusunu tahmin ettiğim yalanlara aylarca belki de bir kaç yıl boyunca tahammül ettim ama her biri gün yüzüne çıktı ve yollar ayrıldı. Bundan daha kötü bir senaryo var mı? Arkadaşım dediği insan ile aldatmak kadar daha kötü bir senaryo var mı cidden? Derdim başımdan aşkın bir de bununla uğaraşak günlerce perişan oldum. İnanın kendime anca gelebildim ve halen daha durumun etkisindeyim. Ramazan başından beri orucumu bile tutamaz oldum sigara içmekten.
  • 18-04-2022, 20:32:16
    #2
    Boşver takilma ailen yaninda ise o daha önemli dir.
  • 18-04-2022, 20:33:00
    #3
    Hayatınızdan 2 karaktersiz insan eksilmiş. Bırakın onların ayıbı olsun. Evlilik yoktur umarım
  • 18-04-2022, 20:33:43
    #4
    ben çocukken ankaranın dolmuşlarında meşhur bi yazı vardı
    "aldattım sanma aldanırsın" hep düşünürdüm ne diyor bunlar diye =)
    aldatan acaba aldattığını düşündüğünü mü aldatmıştır. dert etmeyin bunları her şey geçer. yak bi tane daha.
  • 18-04-2022, 20:33:45
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun cok üzücü bir durum.
  • 18-04-2022, 20:35:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben çocukken ankaranın dolmuşlarında meşhur bi yazı vardı
    "aldattım sanma aldanırsın" hep düşünürdüm ne diyor bunlar diye =)
    aldatan acaba aldattığını düşündüğünü mü aldatmıştır. dert etmeyin bunları her şey geçer. yak bi tane daha.
    lades bittiğine göre, Aydın'ı yaksam rahatlamam.
  • 18-04-2022, 20:37:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla evliyken aldatılmakdan kötüsü nedir inan bilmiyorum. Cinayet sebebi net
    cinsiyet ile alakası yok tamamen karakter meselesi.

    buzmavisi26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşver takilma ailen yaninda ise o daha önemli dir.
    ailem de bu konularda pek bir çaba sarf etmiyor benim için ben ve arkadaşlarım varım sadece ailem pek sevmez beni. sağlık olsun üstesinden gelicez.

    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatınızdan 2 karaktersiz insan eksilmiş. Bırakın onların ayıbı olsun. Evlilik yoktur umarım
    öyle oldu, yapacak bir şey kalmadı zaten.

    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun cok üzücü bir durum.
    çok teşekkürler. Allah düşmanıma bile vermesin.
  • 18-04-2022, 20:37:30
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayatınız devam ediyor hocam.
  • 18-04-2022, 20:37:32
    #9
    Maymun iştahlılar, birgün bedelini öder.