Başlıkta yazdığım gibi, aldatıldım ve doğrusunu tahmin ettiğim yalanlara aylarca belki de bir kaç yıl boyunca tahammül ettim ama her biri gün yüzüne çıktı ve yollar ayrıldı. Bundan daha kötü bir senaryo var mı? Arkadaşım dediği insan ile aldatmak kadar daha kötü bir senaryo var mı cidden? Derdim başımdan aşkın bir de bununla uğaraşak günlerce perişan oldum. İnanın kendime anca gelebildim ve halen daha durumun etkisindeyim. Ramazan başından beri orucumu bile tutamaz oldum sigara içmekten.