Valla evliyken aldatılmakdan kötüsü nedir inan bilmiyorum. Cinayet sebebi net
cinsiyet ile alakası yok tamamen karakter meselesi.
Boşver takilma ailen yaninda ise o daha önemli dir.
ailem de bu konularda pek bir çaba sarf etmiyor benim için ben ve arkadaşlarım varım sadece ailem pek sevmez beni. sağlık olsun üstesinden gelicez.
Hayatınızdan 2 karaktersiz insan eksilmiş. Bırakın onların ayıbı olsun. Evlilik yoktur umarım
öyle oldu, yapacak bir şey kalmadı zaten.
Geçmiş olsun cok üzücü bir durum.
çok teşekkürler. Allah düşmanıma bile vermesin.