Merhaba,
Forumda bir dijital ürün satıyoruz. Müşteri girip satın alıyor. Dosyayı indiriyor bilgisayarına yarım saate kalmadan iade istiyor. Gerçekten halimiz acınası bir hal aldı. Kul hakkı yemekten hiç çekinmeyen tonla insan doldu ortalık.
Üstelik bunu yapan da biz kurumsal firmayız ayağı yapan sözde bir firma. Kendilerine gülüp geçiyorum.
Forumda ki Fırsatçılara Ne Demeli?
13
●676
- 18-04-2022, 19:12:16Kabul etmiyoruz zaten fakat adam olayı kavrayınca suistimal amaçlı whatsapptan yazmış, r10dan pm atmış. Bir de acele geri dönüş bekliyorum yazmışPeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2022, 19:12:55İade yapmadım, zaten iade yapılmayacağı da yazıyor. Benim burada ki anlatmak istediğim* insanların bu fırsatçılığı deniyor olması. Üstelik bir sorun yok iken bu durum mevcutchnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vazgeçtik diyerek iade alabileceklerini zannediyorlar.
Vazgeçtik diyerek iade alabileceklerini zannediyorlar.