Merhaba,
Forumda bir dijital ürün satıyoruz. Müşteri girip satın alıyor. Dosyayı indiriyor bilgisayarına yarım saate kalmadan iade istiyor. Gerçekten halimiz acınası bir hal aldı. Kul hakkı yemekten hiç çekinmeyen tonla insan doldu ortalık.
Üstelik bunu yapan da biz kurumsal firmayız ayağı yapan sözde bir firma. Kendilerine gülüp geçiyorum.