• 18-04-2022, 19:26:56
    #19
    Bana göre yürüse de topallar..
  • 18-04-2022, 19:42:47
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Deva, Saadet ve Gelecek olmasa daha çok yürür.
    Ama ben yine de oy vermem bu millet ittifakına.
    Millet veya Cumhur ittifakı ikiside bana uymuyor.
  • 18-04-2022, 19:51:20
    #21
    Deva ve gelecek ittifakta değil.
    İttifakta olmama ihtimalleri yüksek tabi yeni seçim yasası ile nasıl hiç bir fikrim yok.
    Ekrem imamoğlu ve mansur yavaş trolleri bu seçimi akp'ye verecektir benim eminim
    Size inancım tam yapabilirsiniz.
  • 18-04-2022, 20:18:44
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Seçim sonrası göreceğiz 🙂
  • 18-04-2022, 20:20:21
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Ülkem ve çocuklarım için oy kullanacağım.
  • 18-04-2022, 20:57:42
    #24
    cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır devletin iktisadi teşebbüste bulunması görüşünü savunan ilkedir, devletçilik.
    Peki parti olarak savunduğu şeyi şu anda uygulamaya bile almayan Türk Dil Kurumuna hak ettiği parayı yıllardır vermeyen, iş bankasının hisselerini kullanan bir parti. Devletçi olduğunu gösteren bir kanıt da yok ortada. Ülkemizde muhalefet yok işte bu yüzden belediyelerin %90'ı borç batağında. Fakir edebiyatı yapanların hemen hepsi zengin kesim. milletvekillerinin tek yaptığı vatandaşın geçim sorununu eleştirmek çözüm var mı olmaz mı, imf den borç alacağız, fransa bankalarından borç alacağız ondan borç alacağız bundan borç alacağız. sonra da üretim yok hükümet istifa...

    Atatürk'ün ilke ve inkilapları sadece kağıt üzerinde kaldı Chp'de okların anlamını bile bilmeyenlerle dolu parti.
  • 18-04-2022, 21:05:27
    #25
    Nerde çokluk orada .... 👍
  • 19-04-2022, 02:23:05
    #27
    Çoğu kişi 6 parti hepsi farklı telden çalıyor gibi laflar etti.

    AKP tek başına iktidar şuanda MHP bence pek etken etmedi ona ondan tek başına iktidar dedim.

    AKP tek parti baştayken bile parti kurucuları eski başbakan bakanlar ayrıldılar.
    Tek başına ama parti karışık.

    6 parti illaki anlaşamaz bu koalisyon hükümeti olacak.
    Şuanda her bakanlık AKP yönetiminde.

    6 parti kazanırsa koalisyon olacak ve bakanlıklar 6 partiye dagıtılacak.
    Her partinin hükümette sözü olabilecek.

    Birbirlerinin açıklarını arıyacakları için dikkatli ilerliyeceklerdir.

    Bence 6 parti iktidara gelmeli.
    Düzelirmi çok zor.
    AKP düzeltirmi çok zor.

    Bir değişim gerekmektedir....