Çoğu kişi 6 parti hepsi farklı telden çalıyor gibi laflar etti.

AKP tek başına iktidar şuanda MHP bence pek etken etmedi ona ondan tek başına iktidar dedim.

AKP tek parti baştayken bile parti kurucuları eski başbakan bakanlar ayrıldılar.
Tek başına ama parti karışık.

6 parti illaki anlaşamaz bu koalisyon hükümeti olacak.
Şuanda her bakanlık AKP yönetiminde.

6 parti kazanırsa koalisyon olacak ve bakanlıklar 6 partiye dagıtılacak.
Her partinin hükümette sözü olabilecek.

Birbirlerinin açıklarını arıyacakları için dikkatli ilerliyeceklerdir.

Bence 6 parti iktidara gelmeli.
Düzelirmi çok zor.
AKP düzeltirmi çok zor.

Bir değişim gerekmektedir....