• 16-04-2022, 11:22:40
    #1
    Merhaba iyi günler dilerim, 2 adet iPhone 5s telefonum var bunların ekranını çalışmıyor telefoncu tanesini 230 a yaparım dedi sizce bu giyat az mı çok mu ?
  • 16-04-2022, 11:23:50
    #2
    Birkaç sene önce yan sanayi ekran değişimi 150 TL civarındaydı. Normal gibi
  • 16-04-2022, 11:26:04
    #3
    vidtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç sene önce yan sanayi ekran değişimi 150 TL civarındaydı. Normal gibi
    Orjinalini bulmak zor gibi hocam, 4 sene önce yan sanayi taktırmıştım 1 yıl gitmişti yere düştüğü anda gidiyordu ekran
  • 16-04-2022, 11:36:48
    #4
    Ekranı sağlam hurda arayabilirsiniz , 230 tl vereceğinize 300 verin dediğiniz gibi 1 sene sonra tekrar vermeyin.
  • 16-04-2022, 11:37:32
    #5
    iPhone 5s için fazla olduğunu düşünüyorum çevrenizde farklı telefonculara da fiyat sormanızı öneririm.
  • 16-04-2022, 11:42:26
    #6
    Gayet normal bu piyasada.
  • 16-04-2022, 12:14:35
    #7
    eğer kendiniz yapabilirseniz tahtakaleden alın ekran takın
  • 16-04-2022, 16:14:09
    #8
    Hocam bundan 2 sene önce yan sanayi bir ekran taktırmıştım 100 TL idi .Fiyatı normal gibi gözüküyor