Araç piyasası üç kağıtçı dolmuş
10
●342
- 14-04-2022, 21:09:51Arkadaşlar 1 haftadır araç bakıyorum onlarca kişi aradım. hiç kimse arabasının boyasını değişenini bilmiyor , net bişey söylemiyor. Tamam bütçe belli , boya takıntımızda yok eyvallah ama alacağım ürünün özelliklerini kusurunu bilmek kadar normal bişey var mı? İnsanların hiç mi umrunda değil ben anlamıyorum, para vereceğiz para kolay mı kazanılıyor. Herkes öyle pişkin olmuş ki umrunda değil. Herkes yalan söyleme derdinde , her defasında konuştukça deştikçe kusur hata söylüyorlar, birde onlarca yol gidip geri geleceğiz boş yere. , inanın artık midem kaldırmamaya başladı. Ne çok ********* olmuş insanlar
- 14-04-2022, 21:12:36UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAynen öyle , bu aralalar ard arda yaşadığım için malesef..AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2022, 21:20:00Valla genelde fotoğraflara bakınca ps abartılı olmayan araçlarda. Nesi var direk anlıyorum
Atiyorum 10 yıllık araçlara bakıyorsan kaportaya pek bakma boyası temiz duruşu güzelse motora odaklan.
Hakkında hayırlısı olsun zor bir serüven
- 14-04-2022, 21:22:18Aman hocam kullandığı araçtan haberim yok sağını solunu bilmiyorum diyenlere kesinlikle ama kesinlikle itibar etmeyin teşekkür edip telefonu kapatın. Çünkü o kusurlar ile biçtiği o fiyattan aracı kimseye satamayacağının farkında. Böyle yaparak milleti araç başına getiriyor özellikle şehir dışından gelenler için adam 5 binlik bir kaybı bile göze almak zorunda kalıyor eli boş döneceğine(kendince gidiş geliş masrafı o kadar) diye kendini geçiştiriyor.
- 14-04-2022, 21:24:59alacağınız araç belirli bir yaşın üzeriyse veya pahalıysa kullanıcıların %99 u neyi var nesi yok bilir.
ama örnek veriyorum 1997 model vectra alacaksan kaportadan ziyade yürüyeni öenmli. şahsen ben bu tip arabamı satacak olsam tutup motoru sıfır masraf istemez lastik masrafı yoktur yazarım. kaportasını da çok istiyorsan gidip ustaya gösterirsin. - 14-04-2022, 21:35:51evet çok sizin gibi yazıyorlar onlarda , sonrada arabanın yanına gidiyoruz suluboya gibi bir boya çıkıyorENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle