Arkadaşlar 1 haftadır araç bakıyorum onlarca kişi aradım. hiç kimse arabasının boyasını değişenini bilmiyor , net bişey söylemiyor. Tamam bütçe belli , boya takıntımızda yok eyvallah ama alacağım ürünün özelliklerini kusurunu bilmek kadar normal bişey var mı? İnsanların hiç mi umrunda değil ben anlamıyorum, para vereceğiz para kolay mı kazanılıyor. Herkes öyle pişkin olmuş ki umrunda değil. Herkes yalan söyleme derdinde , her defasında konuştukça deştikçe kusur hata söylüyorlar, birde onlarca yol gidip geri geleceğiz boş yere. , inanın artık midem kaldırmamaya başladı. Ne çok ********* olmuş insanlar