Aman hocam kullandığı araçtan haberim yok sağını solunu bilmiyorum diyenlere kesinlikle ama kesinlikle itibar etmeyin teşekkür edip telefonu kapatın. Çünkü o kusurlar ile biçtiği o fiyattan aracı kimseye satamayacağının farkında. Böyle yaparak milleti araç başına getiriyor özellikle şehir dışından gelenler için adam 5 binlik bir kaybı bile göze almak zorunda kalıyor eli boş döneceğine(kendince gidiş geliş masrafı o kadar) diye kendini geçiştiriyor.