• 14-04-2022, 15:28:15
    #1
    Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, 14 Nisan Perşembe günü Sakarya’da incelemelerde bulundu. Bakan Koca, haftaya düzenlenecek olan Bilim Kurulu toplantısında maske konusunda önemli kararların alınacağını açıkladı.

    Şahsen kalksa bile ben bir süre daha takarım
  • 14-04-2022, 15:29:25
    #2
    Milletimiz büyük öngörüsüyle bir önceki toplantıdan sonra tamamen kaldırdı bile.
  • 14-04-2022, 15:30:01
    #3
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milletimiz büyük öngörüsüyle bir önceki toplantıdan sonra tamamen kaldırdı bile.
    Dışarıda neyse ama otobüste, camide falan takmayanları dövesim geliyor
  • 14-04-2022, 15:30:41
    #4
    Mülteciler hastalık saçıyor. Çünkü aşı yok kontrol yok
    Uyuz başta olmak üzere bir çok yeni salgın türedi maalesef ülkemizde. O yüzden kapalı alanlarda maskeye devam
  • 14-04-2022, 15:32:38
    #5
    İstediği kadar kalksın ben çıkarmam Ama sokakta takma olayı tamamen saçmalıktı. Hatta kaldırım boş ise ya da sahil kenarında pandemi başından bu yana hiç takmadım. Polis ile ufak bir tartışma yaşadık yaz cezayı yolla kardeşim dedim. Yazdı cezayı itiraz ettim geri aldım paramı Komple kalksa bile kapalı yerlerde uzun bir süre daha takmayı düşünüyorum.
  • 14-04-2022, 15:37:59
    #6
    ya hepsi boş işler ne maskesi ne aşısı her konuda bilimin ışığından ayrılmam ama bu konuda ki oyunu 2 senedir görmüyosanız bana yobaz gözüyle bakabilirsiniz saygı duyuyorum.
  • 14-04-2022, 15:42:39
    #7
    Takan kalmadı zaten. Sokakta ayakta duran insanların "ölmesi" ile başladı maske ile bitiyor...
  • 14-04-2022, 15:54:47
    #8
    Aşı olmadım
    2 kere test verdim aşım yok diye ilk başlarda iş yerine sonra zaten zorunlu değildi vs onuda kestim
    Virüs hiç olmadın virüslü biri ile de temaslı olmadık çalıştığım halde yani ben başından beri inanmıyorum bu kadar büyük bir salgın bir pandemi olacak kadar ciddi bir rahatsızlık değil bu grip gibi bir şey görüyorum maske ise yerine göre taktım tek isem ailem ile isem hiç kullanmadım filan virüsü ailecek olmadık yakın çevrem de olmadı garip şekilde
  • 14-04-2022, 16:08:29
    #9
    kapalı alanda maske serbest olursa market/otobüs/metro boşken çıkarırım doluyken takmaya devam ederim komple
    hastanede ise takmaya devam ederim