İstediği kadar kalksın ben çıkarmam

Ama sokakta takma olayı tamamen saçmalıktı. Hatta kaldırım boş ise ya da sahil kenarında pandemi başından bu yana hiç takmadım. Polis ile ufak bir tartışma yaşadık yaz cezayı yolla kardeşim dedim. Yazdı cezayı itiraz ettim geri aldım paramı

Komple kalksa bile kapalı yerlerde uzun bir süre daha takmayı düşünüyorum.