Aşı olmadım
2 kere test verdim aşım yok diye ilk başlarda iş yerine sonra zaten zorunlu değildi vs onuda kestim
Virüs hiç olmadın virüslü biri ile de temaslı olmadık çalıştığım halde yani ben başından beri inanmıyorum bu kadar büyük bir salgın bir pandemi olacak kadar ciddi bir rahatsızlık değil bu grip gibi bir şey görüyorum maske ise yerine göre taktım tek isem ailem ile isem hiç kullanmadım filan virüsü ailecek olmadık yakın çevrem de olmadı garip şekilde