Bilecik'te yaşayan bir arkadaşıma ev sahibi kira artışı yapacakmış, bana az önce aşağıda ki görseli attı bu artış hesaplaması doğru mu? Ev sahibi 1550₺'den(mevcut kira 850₺) kontrat yapmamız diye baskı kuruyormuş. Bana 1550 çok, 1100 az geldi. Kız tek başına yaşıyor ev sahibi daha 20 gün varken bugün 1550₺'den kira kontratı yenilememiz lazım diye baskı kuruyormuş arkadaşımda bana sordu ama bende emin olamadım bu yüzden burada konu açıp bilen kişilerden teyit almak istedim. Ev sahibi böyle bir şey yapabilir mi? Ve bu oranda kira artışı isteyebilir mi?

Ama olacak tatsızlık cabası. Benim ailemde 1200 liralık eve 2400 isteyen ev sahibine 3 ay tüfeye göre ödeme yaptı baktık herkesin tadı kaçıyor başka ilçede 2500 liraya eve çıkmak zorunda kaldık