Tüfe den fazlasını yapamaz 5 yıldan önce evden de çıkartamaz kız arkadaşınız tüfe oranına göre ödemeye devam ederse yasal olarak ev sahibinin hiçbir hakkı yok Ama olacak tatsızlık cabası. Benim ailemde 1200 liralık eve 2400 isteyen ev sahibine 3 ay tüfeye göre ödeme yaptı baktık herkesin tadı kaçıyor başka ilçede 2500 liraya eve çıkmak zorunda kaldık