Bizim de dairelerimiz 900tlden kirada eski kiracı olduğu için ama aynı binada kiralar en kötüsü 2.000tlden başlıyor resmiyete göre max 300tl civarında bi zam yapabiliyoruz bizde ne yapacağız bilemiyoruz.