• 13-04-2022, 03:23:49
    #28
    burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes gördü seyyar nüfus müdürlüklerini, ankara kızılayda kaç kere Araplar gelip yarım türkçe ile "kimlik alacak ben nüfus yeri nerde abi" dedi.

    https://www.sozcu.com.tr/2021/yazarl...liler-6725426/
    Hocam haberi okusaydın bari, sözcü bile 220 bine anca çıkarmış. . Sözcü gazetesine de inanmayacaksak
  • 13-04-2022, 03:28:41
    #29
    Şu forumda ne kadar çok "klavye delikanlısı" adam var.
  • 13-04-2022, 03:31:04
    #30
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam haberi okusaydın bari, sözcü bile 220 bine anca çıkarmış. . Sözcü gazetesine de inanmayacaksak
    220 sadece vatandaşlık alan totalde 12-15 milyon arası. ortalama her suriyeli 5-10 çocuk yapıyor. 20 sene sonrasında ne olacak kestirebiliyor musun ? rahatlığının nedeni nedir?
  • 13-04-2022, 03:41:28
    #31
    burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    220 sadece vatandaşlık alan totalde 12-15 milyon arası. ortalama her suriyeli 5-10 çocuk yapıyor. 20 sene sonrasında ne olacak kestirebiliyor musun ? rahatlığının nedeni nedir?
    Benim alıntıladığım arkadaş sadece 2.5 milyon oy kullanacak Türk vatandaşı suriyeli var yazmıştı.

    12-15 milyon ne Allah aşkına Yazmadan önce bilgilerinizi sözcü haberinden teyit edin onlar da 4-5 milyon diyorlar.
    220 bin Türk vatandaşlığı almış diyen de yine sözcü.
  • 13-04-2022, 03:55:27
    #32
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim alıntıladığım arkadaş sadece 2.5 milyon oy kullanacak Türk vatandaşı suriyeli var yazmıştı.

    12-15 milyon ne Allah aşkına Yazmadan önce bilgilerinizi sözcü haberinden teyit edin onlar da 4-5 milyon diyorlar.
    220 bin Türk vatandaşlığı almış diyen de yine sözcü.
    haklısın diyip geçiyorum parmaklarımı yormaya değmezsin.
  • 13-04-2022, 04:25:38
    #33
    Mübarek hem ne yazacağımı biliyorsun hem de beni cevap yazayım diye konuya etiketliyorsun.
  • 13-04-2022, 13:18:36
    #34
    greenrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriyeli düşmanlığı bazılarının (belki de çoğunluğun) gözlerini kör etmiş. Hiçbir halk kendinden olmayana bu kadar düşmanlık beslememiştir sanırım.

    Düşmanlığı körüklemek için yapılan genellemeler doğru değil. Her ırkın içinden düzgünleri de var kötüleri de.
    Mesela forumda o çok korkulan Seyit Suriyeli mi, “öğrenciyim xx TL’ye ihtiyacım var” deyip sonra da “ üç ayda 100k kazandım “ diye konu açanlar Suriyeli mi? Çeşitli şekillerde dolandıranlar Suriyeli mi?…

    Irkçılık gözlüğünüzü bir kenara bıraktıktan sonra geriye sadece kültürel uyumsuzluk kalıyor ki Almanya’da yaşayan Türkler nasıl bir süre sonra (sonraki nesilde ) uyum sağladıysa Suriyeliler de bir nesil sonra Türkiye’ye uyum sağlayacaklar.
    İlla gönderilecekse de bunu bizi yönetenler yapar, Suriyelileri göndereceğine söz verenleri iktidara getirirsiniz istediğiniz sonucu alabilirsiniz belki. Bunun dışında sürekli benzer konularla bu nefreti körüklemek insanın kendisine zarar verir, bir kurt gibi içten kemirir sizi.

    son söz: rahat olun, her şey olacağına varır
    Hiç olur mu öyle şey hocam tabi ki suriyeliler afganlılar vs bir melektir , hatta siz suriyeye, afganistana gidip onların yerine savaşmalısınız onlar da Türkiye'de kalıp sefa sürmeliler, en doğrusu bu bence
  • 13-04-2022, 13:23:02
    #35
    Yazdım yazdım sildim.
  • 13-04-2022, 13:50:17
    #36
    greenrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriyeli düşmanlığı bazılarının (belki de çoğunluğun) gözlerini kör etmiş. Hiçbir halk kendinden olmayana bu kadar düşmanlık beslememiştir sanırım.

    Düşmanlığı körüklemek için yapılan genellemeler doğru değil. Her ırkın içinden düzgünleri de var kötüleri de.
    Mesela forumda o çok korkulan Seyit Suriyeli mi, “öğrenciyim xx TL’ye ihtiyacım var” deyip sonra da “ üç ayda 100k kazandım “ diye konu açanlar Suriyeli mi? Çeşitli şekillerde dolandıranlar Suriyeli mi?…

    Irkçılık gözlüğünüzü bir kenara bıraktıktan sonra geriye sadece kültürel uyumsuzluk kalıyor ki Almanya’da yaşayan Türkler nasıl bir süre sonra (sonraki nesilde ) uyum sağladıysa Suriyeliler de bir nesil sonra Türkiye’ye uyum sağlayacaklar.
    İlla gönderilecekse de bunu bizi yönetenler yapar, Suriyelileri göndereceğine söz verenleri iktidara getirirsiniz istediğiniz sonucu alabilirsiniz belki. Bunun dışında sürekli benzer konularla bu nefreti körüklemek insanın kendisine zarar verir, bir kurt gibi içten kemirir sizi.

    son söz: rahat olun, her şey olacağına varır

    haklısınız ya boşverelim hudut namustur falan unutalım bizim namusumuz suriyelilerin 2. 3. karıyı alıp rahat yaşamasıyla ölçülsün. Bizim askerlerimiz eşşek gibi onlar için savaşsın çünkü biz Türk olarak bunu hakediyoruz. ama er yaşta Araplar istanbulda tra**vesti, hayat k*dını kovalasın.

    umarım o suriyeliler bir gün sizin canınızı yakmaz.

    https://twitter.com/MulteciHaberler?...Ctwgr%5Eauthor