burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes gördü seyyar nüfus müdürlüklerini, ankara kızılayda kaç kere Araplar gelip yarım türkçe ile "kimlik alacak ben nüfus yeri nerde abi" dedi.

https://www.sozcu.com.tr/2021/yazarl...liler-6725426/
Hocam haberi okusaydın bari, sözcü bile 220 bine anca çıkarmış. . Sözcü gazetesine de inanmayacaksak