greenrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suriyeli düşmanlığı bazılarının (belki de çoğunluğun) gözlerini kör etmiş. Hiçbir halk kendinden olmayana bu kadar düşmanlık beslememiştir sanırım.

Düşmanlığı körüklemek için yapılan genellemeler doğru değil. Her ırkın içinden düzgünleri de var kötüleri de.
Mesela forumda o çok korkulan Seyit Suriyeli mi, “öğrenciyim xx TL’ye ihtiyacım var” deyip sonra da “ üç ayda 100k kazandım “ diye konu açanlar Suriyeli mi? Çeşitli şekillerde dolandıranlar Suriyeli mi?…

Irkçılık gözlüğünüzü bir kenara bıraktıktan sonra geriye sadece kültürel uyumsuzluk kalıyor ki Almanya’da yaşayan Türkler nasıl bir süre sonra (sonraki nesilde ) uyum sağladıysa Suriyeliler de bir nesil sonra Türkiye’ye uyum sağlayacaklar.
İlla gönderilecekse de bunu bizi yönetenler yapar, Suriyelileri göndereceğine söz verenleri iktidara getirirsiniz istediğiniz sonucu alabilirsiniz belki. Bunun dışında sürekli benzer konularla bu nefreti körüklemek insanın kendisine zarar verir, bir kurt gibi içten kemirir sizi.

son söz: rahat olun, her şey olacağına varır

haklısınız ya boşverelim hudut namustur falan unutalım bizim namusumuz suriyelilerin 2. 3. karıyı alıp rahat yaşamasıyla ölçülsün. Bizim askerlerimiz eşşek gibi onlar için savaşsın çünkü biz Türk olarak bunu hakediyoruz. ama er yaşta Araplar istanbulda tra**vesti, hayat k*dını kovalasın.

umarım o suriyeliler bir gün sizin canınızı yakmaz.

https://twitter.com/MulteciHaberler?...Ctwgr%5Eauthor