• 12-04-2022, 20:33:50
    Hayırlı olsun r10'a tekrardan başvurumu ilettim
  • 12-04-2022, 20:41:33
    KOZBA.NET
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her sunucumuz 112 core onu demek istediniz sanırım

    yazılar tek tek kontrol ediliyor, içerik özgün olmalı, imla kurallarına dikkat edilmeli, dolu, bilgi verici ve icerik bütünlüğü sağlanmış olmalı. R10’a uygun dilde yazılmalı..

    Ekibimiz kontrol ettikten sonra onaylıyor ya da eksiklik ne ise o bilgiyle birlikte size geri gönderiyor düzeltip geri yolluyorsunuz bu şekilde sonuçlanıyor işlemler.

    @ptcN;
    Üstat ben bir içerik oluşturdum, gönder butonuna bastım fakat bu içerik hali hazırda havuzda olduğu için başlıktan ret yedi.
    Bu kez içeriği alakalı olduğu farklı bir başlığa ve kalıba çevirmek zorunda kaldım.
    Bu durum bizim gibi içerik konusunda destek sağlamak isteyenler için dezavantaj oluşturabilir, çözüm geliştirilirse güzel olur, iyi akşamlar.

    Yine ek olarak içeriği oluşturduktan sonra en azından 30 dakika boyunca düzenleyebilme imkanımız olsa çok güzel olur.
  • 12-04-2022, 20:49:08
    Tüm internet camiasına hayırlı olsun
  • 12-04-2022, 20:49:21
    Hayırlı uğurlu olsun
  • 12-04-2022, 20:52:52
    Hayırlı olsun Adminm
  • 12-04-2022, 20:54:38
    Hayırlu uğurlu olsun
  • 12-04-2022, 20:59:12
    Bir sorum var, yayınladığımız içerik eğer halihazırda havuzdaysa ve bizden önce onaya gönderilmişse bu durumda ilk gönderen mi kabul ediliyor, yoksa en güzel yazan mı?
  • 12-04-2022, 21:11:23
    Hayırlı uğurlu olsun
  • 12-04-2022, 21:20:23
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.
    Yerimizi aldık 😝 https://www.r10.net/blog/bilal/
    https://www.r10.net/blog/enginilicali
    Takibe takip :P hayırlı olsun.