• 12-04-2022, 18:00:26
    Güzellll! Hayırlı ve de uğurlu olması dileklerimle.. Her şeyin en hayırlısı aslında R10 için... 'https://www.r10.net/blog/afnantik'
  • 12-04-2022, 18:00:48
    Hayırlı olsun, yakışır
  • 12-04-2022, 18:05:44
    Hayırlı uğurlu olsun 🙌🏾 İçerik üreten arkadaşlar için ödüller gayet cezbedici olmuş lakin bu ödüller olmasa bile R10 gibi koca bir webmaster platformunun ismini kullanarak içerik üretmek, insanın CV'sine yazılacak kadar değerli. Umarım bu fırsatı iyi değerlendirirsiniz arkadaşlar 👊🏽
  • 12-04-2022, 18:10:02
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun. Posta yapılan yorumu beğene tıklayınca sanırım üyelik istiyor. fakat uyarı ingilizce yazıyor "Unauthenticated " olarak. TR ye çevrilirse daha iyi olur
  • 12-04-2022, 18:13:14
    Eğitim kategorisi de eklenmeli bence. Hayırlı olsun.
  • 12-04-2022, 18:24:31
    Hayırlı olsun hepimize.
  • 12-04-2022, 18:36:40
    Hayırlı olsun, tüm ekibi verdiği yoğun emekten dolayı tebrik ederim.
    • Coşkun Çetin
    Coşkun Çetin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-04-2022, 18:39:05
    Hayırlı olsun 😊
  • 12-04-2022, 18:42:28
    Hayırlı ugurlu olsun