• 13-04-2022, 00:29:22
    Hayırlısı olmasını diliyorum.
    Takibe Takip yapalım.
    https://www.r10.net/blog/rysrysus
  • 13-04-2022, 00:39:59
    Hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel bir proje oldu. Tasarımından kodlamasına emeği geçen tüm arkadaşlara ve özellikle @Admin; 'e teşekkür ediyorum.
  • 13-04-2022, 00:49:12
    Tasarım çok güzel be! Wordpress mi
    blog bölümünde foruma bağlantı yok sanırım, göremedim ben.
  • 13-04-2022, 00:56:09
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil kısmına favoriler gibi *Yorumlarım / *Beğendiklerim şeklinde alanlar da eklenebilir diye düşünüyorum.
    Mesela bir habere yorum yaptım, tekrar o yorumumu görebileceğim bir link yok, ben bulamadım. Haberi tekrar bulup, yorumlar kısmına inip cevap gelmiş mi gelmemiş mi diye bakmam gerekiyor.
    Bildirim sistemine gerek var mı bilmiyorum ama, eklediğimiz kabul edilen ve yayınlanan bir içeriğimize gelen beğenileri, yorumları bildirecek, ya da bir habere yaptığımız yoruma gelen cevabı bildirecek bir sistem olabilirdi. Belki vardır, profil kısmından detaylıca baktım ama bulamadım ondan yazdım.
    Naçizane önerimdir.
    @Admin;
    Buraya tıklayıp favorilerinizin bağlantısını açılan pencerede görebilirsiniz.
    https://www.r10.net/blog/panel/favorilerim


    Ayrıca aynı menüden kontrol panelinize girerek, kontrol paneli menüsünden yorumlarınızın bağlantısına ulaşabilirsiniz
    https://www.r10.net/blog/panel/yorumlarim

    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım çok güzel be! Wordpress mi
    blog bölümünde foruma bağlantı yok sanırım, göremedim ben.
    Wordpress değil, özel olarak Laravel tabanında kodladık.

    Blog bölümünden foruma bağlantı var:

  • 13-04-2022, 01:13:15
    R10 Hizmetleri: - Türk takipçi satılır. Uygun fiyatlı. Düşme garantisi yoktur.
  • 13-04-2022, 01:28:05
    Hayırlı, uğurlu, bereketli olsun. r10'dan kalitesiz bir oluşum çıkması imkansız.
    Zamanında içerik yazarlığı yapmıştım, Ayhan abiden eğitim de almıştık, inşallah vakit bulabilirsem ben de fayda sağlamak isterim.
    Rokitomuzu geliştirmeye devam eden herkesin eline emeğine sağlık, tasarım tarafında da diyecek söz yok, profesyonel, kalite şırıl şırıl.

    Meraklısına;
    https://www.r10.net/blog/bll
  • 13-04-2022, 01:30:17
    Baba ne SEO kasmışım ya

    https://www.r10.net/blog/nedir/blockchain

    Yerimizi almak nasip olmadı yoğunumdan dolayı ama ufak da olsa bir tuğla da bizden olmuş oldu.

    Coşkun bey başta olmak üzere tüm emeği geçenlere teşekkür ederiz. efsane ötesi olmuş.
  • 13-04-2022, 01:39:56
    hayırlı olsun hocam.
  • 13-04-2022, 01:54:04
    Hayırlı Olsun 🥳