Hayırlı, uğurlu, bereketli olsun. r10'dan kalitesiz bir oluşum çıkması imkansız.
Zamanında içerik yazarlığı yapmıştım, Ayhan abiden eğitim de almıştık, inşallah vakit bulabilirsem ben de fayda sağlamak isterim.
Rokitomuzu geliştirmeye devam eden herkesin eline emeğine sağlık, tasarım tarafında da diyecek söz yok, profesyonel, kalite şırıl şırıl.

Meraklısına;
https://www.r10.net/blog/bll