• 11-04-2022, 16:19:28
    #1
    Dolandırdım hırsızım karaktersizim demiyor da para lazımdı diyor sanki bize lazım değil.

    Not: r10 üyesi değil.
  • 11-04-2022, 16:20:21
    #2
    Müslüman hırsız.. Geçmiş olsun hocam
  • 11-04-2022, 16:20:37
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu şey değil mi mahallede 30 dakika dedikodu yapipta amaaan kimsenin günahını almayalim diyen teyzeler gibi. 😂

    Geçmiş olsun
  • 11-04-2022, 16:21:52
    #4
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka ne denilir bilmiyorum. Dolandırdım hırsızım karaktersizim demiyor da para lazımdı diyor sanki bize lazım değil.

    Not: r10 üyesi değil.
    Ne günlere kaldık arkadaş ya. Geçmiş olsun hocam.
  • 11-04-2022, 16:22:02
    #5
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Bu en tehlikeli olan tür Barış. Geçmiş olsun.
  • 11-04-2022, 16:22:45
    #6
    nedense iyileri tenzih ediyorum 0850 numara olan forum üyesi arkadaşlarla ticaret yapmamaya dikkat ediyorum sonuçta ikinci bir cep numarası alabilir ve istediği saatlerde aktif olabilir.
  • 11-04-2022, 16:23:26
    #7
    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nedense iyileri tenzih ediyorum 0850 numara olan forum üyesi arkadaşlarla ticaret yapmamaya dikkat ediyorum sonuçta ikinci bir cep numarası alabilir ve istediği saatlerde aktif olabilir.
    Numara +880 değil +90lı numaraydı.
  • 11-04-2022, 16:24:40
    #8
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nedense iyileri tenzih ediyorum 0850 numara olan forum üyesi arkadaşlarla ticaret yapmamaya dikkat ediyorum sonuçta ikinci bir cep numarası alabilir ve istediği saatlerde aktif olabilir.
    Çok yanlış bir düşünce bence, son yasalarla beraber bireysel olarak 0850 numara almak imkansız hale geldi ve yavaş yavaş bireysel alınanlarda kapatılıyor. 0850 güven konusunda +50 puan öne geçirir. +7, +44'den kat kat daha iyidir bir de
  • 11-04-2022, 16:32:14
    #9
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yanlış bir düşünce bence, son yasalarla beraber bireysel olarak 0850 numara almak imkansız hale geldi ve yavaş yavaş bireysel alınanlarda kapatılıyor. 0850 güven konusunda +50 puan öne geçirir. +7, +44'den kat kat daha iyidir bir de
    iyileri tenzih ediyorum dedim hocam zaten, yaşadığım tecrübelere dayanarak söylüyorum sadece 0850, +1 +44 gibi kullanan arkadaşlar işini tam anlamıyla yapamadı yarım yamalak yapıp daha sonra ulaşım sorunu yaşandı, iyiler mutlaka vardır bende sadece güven problemi yaratıyor.