Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka ne denilir bilmiyorum. Dolandırdım hırsızım karaktersizim demiyor da para lazımdı diyor sanki bize lazım değil.

Not: r10 üyesi değil.
Ne günlere kaldık arkadaş ya. Geçmiş olsun hocam.