EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok yanlış bir düşünce bence, son yasalarla beraber bireysel olarak 0850 numara almak imkansız hale geldi ve yavaş yavaş bireysel alınanlarda kapatılıyor. 0850 güven konusunda +50 puan öne geçirir. +7, +44'den kat kat daha iyidir bir de
iyileri tenzih ediyorum dedim hocam zaten, yaşadığım tecrübelere dayanarak söylüyorum sadece 0850, +1 +44 gibi kullanan arkadaşlar işini tam anlamıyla yapamadı yarım yamalak yapıp daha sonra ulaşım sorunu yaşandı, iyiler mutlaka vardır bende sadece güven problemi yaratıyor.