Aynen hocam her halükarda sorun çözülür ama yine de can sıkıcı durum. Ürün alınca ilk işim bundan sonra garantiye bakmak olacak
Tekrar satışı yapılmaması lazım
Neden?
İade edilen ürünler çöpe mi gitmeli?
Üründe bir arıza yoksa keyfi iade hakkı kullanıldığında elbette o ürün başka bir müşteriye tekrar satılacak.
Devlet tüm maliyeti satıcıya yüklüyor.
Bence keyfi iade hakkı diye bir hak olmamalı, bir ürünün açıklamasında bir yanlış yönlendirme ya da çalışmasında bir arıza olmadığı sürece insanların ürünü iade etme hakları olmamalı.
Zaten bir ürün arıalıysa da tekrar satışı mümkün olmaz üreticiye geri döner.
Ama keyfi iade olunca arızası olmayan ürünü üretici geri almıyor, satıcı da ürünü yeni müşteriye satıyor.