Bunun nedeni tüketicilere verilen sınırsız haklar.
Birilerinin iade ettiği ürünler başkalarına tekrar satışa konuluyor.
Ve apple gibi garanti sistemi fatura tarihinden itibaren değil sistemde kurulum tarihinden itibaren başlayan ürünlerde problem oluyor.