• 08-04-2022, 01:19:45
    #1
    Arkadaşlar vallahi yeter billahi yeter. Bakın biz de domain satıyoruz, biz de ticaret yapıyoruz ama kimseye özelden "ELİMDE ZIRTPIRT.com var alır mısın" diye atmıyoruz. Bir ayda 10 domain sattım, kimseye özel mesajdan rahatsızlık vermedim "elimde şu şu var" diye. Konumuzu açıyoruz. Ordan görüp yazıyorlar bize.

    LÜTFEN DOMAİNLERİNİZİ BU ŞEKİLDE PAZARLAMAKTAN VAZGEÇİN. SATAMAZSINIZ.


    Domain satış konusu açıyorum, aciliyeti var, mesaj geliyor, talipliden mesaj bekliyorum doğal olarak, mesajı bi açıyorum "elimde şu domain var". Napabilirim arkadaşım? Varsa konu aç koy.

    Lütfen etik bir şekilde, İNSANLARI RAHATSIZ ETMEDEN SATIŞ YAPIN. Bu yaptığınıza reklam değil SPAM deniyor ve bu saatten sonra bu şekilde özel mesaj istenmediği halde domain satmaya kalkan herkesi REPORTLAYACAĞIM.
  • 08-04-2022, 01:21:58
    #2
    İmzamı göstermek için yaşanmamış konular hakkında konu açıyorum vol 2831931312. (1 defa yapılınca reklamcılar olmuyor, reklamcı oluyor engelleyin)

    Kesin olarak yaşanmış olaylarda bugün.
  • 08-04-2022, 01:23:14
    #3
    Bende üye ol x tl kazan muhabbetlerini görmekten bıktım.
  • 08-04-2022, 01:24:14
    #4
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzamı göstermek için yaşanmamış konular hakkında konu açıyorum vol 2831931312. (1 defa yapılınca reklamcılar olmuyor, reklamcı olmuyor engelleyin)
    10 dakikada gelen sadece 2 mesajı ekliyorum. Utanıp mesajını silersin belki. Beni kendinle karıştırdın herhalde. Yaşamadığın konular hakkında da yorum yapma bir daha.



  • 08-04-2022, 01:24:33
    #5
  • 08-04-2022, 01:30:50
    #6
    Son zamanlarda gördüğüm kadarıyla herkes domain uzmanı olmuş. Önüne gelen domain değerlendirme konusu açıyor, herkes her kaydettiği domaini müthiş jenerik vs sanıyor. Şahsen görmekten gına geldi bana da. Size mesaj gönderenleri reportlayın, önce uyarı alıyorlar sonra da uzaklaştırılıyorlar.
  • 08-04-2022, 01:44:01
    #7
    benim yüzümden boşta domain paylaşıyorum ya büyük ihtimal benden feyiz aldılar