Son zamanlarda gördüğüm kadarıyla herkes domain uzmanı olmuş. Önüne gelen domain değerlendirme konusu açıyor, herkes her kaydettiği domaini müthiş jenerik vs sanıyor. Şahsen görmekten gına geldi bana da. Size mesaj gönderenleri reportlayın, önce uyarı alıyorlar sonra da uzaklaştırılıyorlar.