akp gençlik kolları'nın sahur görüntüleri
59
●6.234
- 07-04-2022, 21:33:34Oha ne güzel, yarasın madem biz yiyemiyoruz yesinler ne diyeyim.
- 07-04-2022, 21:37:52İmamoğlu balık yerken mobese paylaşan içişlerine bunu demeyin sonra çay kahve 10 tl detrk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbulda hiç bir mekan çay kahveyi 10a vermez antepte bir çay 15 tl kafede
- 07-04-2022, 21:38:53"Ramazan'da bir farzı yerine getirmek, Ramazan dışında yetmiş farzı yerine getirmek gibidir.
O ay sabır ayıdır. Sabrın sevabı ise cennettir.
Bu ay yardım ayıdır. Bu ay Müslümanın rızkının arttığı bir aydır kim bu ayda bir oruçluya iftar açtırırsa,
bir köle azad etme sevabı alır ve günahı bağışlanır.
Ayrıca Ramazan ayının başı Rahmet ortası günahlardan bağışlanma ve sonu ise cehennemden azad olma ayıdır.
"
Cennete gidileceği için mi kutlanıyor ?
- 07-04-2022, 21:44:30Bugün yeşil soğan ile salatalık almam gerekiyordu. Markete gittim Yeşil soğan'ın kilosu 17 TL salatalık 19 TL. Yarımşar kilo alıp eve gittim. Hatırlıyorum da eskiden böyle yeşil soğanları demet halinde 3-5 TL veriyorlardı. Ne oldu da böyle oldu diye düşündüm ama cevap bulamadım, Sonuçta yeşil soğan yahu, toprağa kuru soğan at biraz sula hop yeşil soğan...
Şimdi de bu konuyu ve içeriği gördüm ve aklımdaki sorunun cevabını da buldum. Cevabı Neyzen Tevfik şu şekilde ifade etmişti zaten;
"Ekmek herkese yetecekti aslında. Tarlaya karga dadandı, ambara fare, fırına hırsız memlekete harami..." - 07-04-2022, 21:47:47hocam mevcut kimse mevcut değil demiyor fasıllı bir iftar menüsü kişi başı 400 TL den başlıyor, oradakilerinde tutarı cebinden vermediğine inanıyorum savunulacak birşeyi yok iken neden uğraşıyorsunuz ?trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 21:47:59Videodaki kişilerin yediklerini ve içtiklerini kendi ceplerinden ödediklerine canı gönülden inanıyor ve sizi engel listeme uğurluyorum.trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 21:54:11Ne konuyu ne alıntıladığın kişiyi savunuyorum. Ancak sesli güldüm. 2 yıllık üyesin. Hiç bir katkın yok. 3 ticaret yapmışsın. O da hep aynı şey.thelost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani senin engelini kim tınlar.
Ne bu Ego?
Engelle geç neyin havası?
Komiksiniz ya😂 - 07-04-2022, 22:19:38Eski İBB döneminde çalışan birisi olarak emin olun oradakilerin bir tanesi bile cebinden kuruş ödemedi. Orada ki her şey ederinden çok çok daha yüksek bedelleriyle hepimizin vergileriyle ödendi. Kabullenmeniz zor ama maalesef durum bu. Ayrıca bunda ne var ki diyenlerin Mobese görüntülerine kadar inceleyerek İmamoğlu'nun balıkçıya gitmesini eleştirmesi de ayrıca komik. Neymiş sahurdakiler belli gelir seviyesindeymiş duyan da İmamoğlu'nu dün cami önünde dilenirken bugün belediye başkanı oldu sanacaktrk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam 3 kuşaktır müteahhit zaten paradan bol bir şey yok o kitlede yani bir şeyi savunmak için kullandığınız argümanlara dikkat edin sonra fark etmeden kendinizi eleştirdiğiniz adamları savunurken bulursunuz.

İstanbulda hiç bir mekan çay kahveyi 10a vermez antepte bir çay 15 tl kafede
Adam 3 kuşaktır müteahhit zaten paradan bol bir şey yok o kitlede yani bir şeyi savunmak için kullandığınız argümanlara dikkat edin sonra fark etmeden kendinizi eleştirdiğiniz adamları savunurken bulursunuz.