• 07-04-2022, 21:33:34
    #10
    Oha ne güzel, yarasın madem biz yiyemiyoruz yesinler ne diyeyim.
  • 07-04-2022, 21:37:52
    #11
    Kişisel Rütbe
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki dansöz oynatıp nargile mi çekiyorlar? Avizeler biraz havalı diye bir ton laf etmeye gerek yok, bugun en kötü kahveci de bile şaşalı avizeler, oturma grupları mevcut, en kötü 2 katlı avmlerde bile sahur ve iftar için 2 kişilik müzik grubu mevcut ama çay kahve 10tl, altın bulmuş gibi saldırmanın manası yok ama muhalif olmak taşı sıkıp suyunu çıkarmak demek.

    Ayrıca bu video muhalif bir partiden gelseydi savunma aynen şu şekil: Abi zaten o insanlar belirli bir gelir seviyesindeki insanlar, ağzı kokan adamı ilçe başkanı yapacak değiller, bırakın artık şu fakir edebiyatını, benim vergilerimle yemedikten sonra gayet güzel bir ortam.
    İmamoğlu balık yerken mobese paylaşan içişlerine bunu demeyin sonra çay kahve 10 tl de İstanbulda hiç bir mekan çay kahveyi 10a vermez antepte bir çay 15 tl kafede
  • 07-04-2022, 21:38:53
    #12
    "Ramazan'da bir farzı yerine getirmek, Ramazan dışında yetmiş farzı yerine getirmek gibidir.
    O ay sabır ayıdır. Sabrın sevabı ise cennettir.
    Bu ay yardım ayıdır. Bu ay Müslümanın rızkının arttığı bir aydır kim bu ayda bir oruçluya iftar açtırırsa,
    bir köle azad etme sevabı alır ve günahı bağışlanır.
    Ayrıca Ramazan ayının başı Rahmet ortası günahlardan bağışlanma ve sonu ise cehennemden azad olma ayıdır.
    "


    Cennete gidileceği için mi kutlanıyor ?

  • 07-04-2022, 21:41:52
    #13
    Müslümanlık değil de Yozlaşmış Arap kültürü gibi.
    Safi gürültü
    • Kaiser
    • ArdaEgridere
    • Dorebar
    Kaiser, ArdaEgridere, Dorebar ve 9 kişi bunu beğendi.
    12 kişi bunu beğendi.
  • 07-04-2022, 21:44:30
    #14
    Bugün yeşil soğan ile salatalık almam gerekiyordu. Markete gittim Yeşil soğan'ın kilosu 17 TL salatalık 19 TL. Yarımşar kilo alıp eve gittim. Hatırlıyorum da eskiden böyle yeşil soğanları demet halinde 3-5 TL veriyorlardı. Ne oldu da böyle oldu diye düşündüm ama cevap bulamadım, Sonuçta yeşil soğan yahu, toprağa kuru soğan at biraz sula hop yeşil soğan...

    Şimdi de bu konuyu ve içeriği gördüm ve aklımdaki sorunun cevabını da buldum. Cevabı Neyzen Tevfik şu şekilde ifade etmişti zaten;

    "Ekmek herkese yetecekti aslında. Tarlaya karga dadandı, ambara fare, fırına hırsız memlekete harami..."
  • 07-04-2022, 21:47:47
    #15
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki dansöz oynatıp nargile mi çekiyorlar? Avizeler biraz havalı diye bir ton laf etmeye gerek yok, bugun en kötü kahveci de bile şaşalı avizeler, oturma grupları mevcut, en kötü 2 katlı avmlerde bile sahur ve iftar için 2 kişilik müzik grubu mevcut ama çay kahve 10tl, altın bulmuş gibi saldırmanın manası yok ama muhalif olmak taşı sıkıp suyunu çıkarmak demek.

    Ayrıca bu video muhalif bir partiden gelseydi savunma aynen şu şekil: Abi zaten o insanlar belirli bir gelir seviyesindeki insanlar, ağzı kokan adamı ilçe başkanı yapacak değiller, bırakın artık şu fakir edebiyatını, benim vergilerimle yemedikten sonra gayet güzel bir ortam.
    hocam mevcut kimse mevcut değil demiyor fasıllı bir iftar menüsü kişi başı 400 TL den başlıyor, oradakilerinde tutarı cebinden vermediğine inanıyorum savunulacak birşeyi yok iken neden uğraşıyorsunuz ?
  • 07-04-2022, 21:47:59
    #16
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki dansöz oynatıp nargile mi çekiyorlar? Avizeler biraz havalı diye bir ton laf etmeye gerek yok, bugun en kötü kahveci de bile şaşalı avizeler, oturma grupları mevcut, en kötü 2 katlı avmlerde bile sahur ve iftar için 2 kişilik müzik grubu mevcut ama çay kahve 10tl, altın bulmuş gibi saldırmanın manası yok ama muhalif olmak taşı sıkıp suyunu çıkarmak demek.

    Ayrıca bu video muhalif bir partiden gelseydi savunma aynen şu şekil: Abi zaten o insanlar belirli bir gelir seviyesindeki insanlar, ağzı kokan adamı ilçe başkanı yapacak değiller, bırakın artık şu fakir edebiyatını, benim vergilerimle yemedikten sonra gayet güzel bir ortam.
    Videodaki kişilerin yediklerini ve içtiklerini kendi ceplerinden ödediklerine canı gönülden inanıyor ve sizi engel listeme uğurluyorum.
  • 07-04-2022, 21:54:11
    #17
    thelost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videodaki kişilerin yediklerini ve içtiklerini kendi ceplerinden ödediklerine canı gönülden inanıyor ve sizi engel listeme uğurluyorum.
    Ne konuyu ne alıntıladığın kişiyi savunuyorum. Ancak sesli güldüm. 2 yıllık üyesin. Hiç bir katkın yok. 3 ticaret yapmışsın. O da hep aynı şey.
    Yani senin engelini kim tınlar.
    Ne bu Ego?
    Engelle geç neyin havası?
    Komiksiniz ya😂
  • 07-04-2022, 22:19:38
    #18
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki dansöz oynatıp nargile mi çekiyorlar? Avizeler biraz havalı diye bir ton laf etmeye gerek yok, bugun en kötü kahveci de bile şaşalı avizeler, oturma grupları mevcut, en kötü 2 katlı avmlerde bile sahur ve iftar için 2 kişilik müzik grubu mevcut ama çay kahve 10tl, altın bulmuş gibi saldırmanın manası yok ama muhalif olmak taşı sıkıp suyunu çıkarmak demek.

    Ayrıca bu video muhalif bir partiden gelseydi savunma aynen şu şekil: Abi zaten o insanlar belirli bir gelir seviyesindeki insanlar, ağzı kokan adamı ilçe başkanı yapacak değiller, bırakın artık şu fakir edebiyatını, benim vergilerimle yemedikten sonra gayet güzel bir ortam.
    Eski İBB döneminde çalışan birisi olarak emin olun oradakilerin bir tanesi bile cebinden kuruş ödemedi. Orada ki her şey ederinden çok çok daha yüksek bedelleriyle hepimizin vergileriyle ödendi. Kabullenmeniz zor ama maalesef durum bu. Ayrıca bunda ne var ki diyenlerin Mobese görüntülerine kadar inceleyerek İmamoğlu'nun balıkçıya gitmesini eleştirmesi de ayrıca komik. Neymiş sahurdakiler belli gelir seviyesindeymiş duyan da İmamoğlu'nu dün cami önünde dilenirken bugün belediye başkanı oldu sanacak Adam 3 kuşaktır müteahhit zaten paradan bol bir şey yok o kitlede yani bir şeyi savunmak için kullandığınız argümanlara dikkat edin sonra fark etmeden kendinizi eleştirdiğiniz adamları savunurken bulursunuz.