Videodaki kişilerin yediklerini ve içtiklerini kendi ceplerinden ödediklerine canı gönülden inanıyor ve sizi engel listeme uğurluyorum.
Ne konuyu ne alıntıladığın kişiyi savunuyorum. Ancak sesli güldüm. 2 yıllık üyesin. Hiç bir katkın yok. 3 ticaret yapmışsın. O da hep aynı şey.
Yani senin engelini kim tınlar.
Ne bu Ego?
Engelle geç neyin havası?
Komiksiniz ya😂