"Ramazan'da bir farzı yerine getirmek, Ramazan dışında yetmiş farzı yerine getirmek gibidir.
O ay sabır ayıdır. Sabrın sevabı ise cennettir.
Bu ay yardım ayıdır. Bu ay Müslümanın rızkının arttığı bir aydır kim bu ayda bir oruçluya iftar açtırırsa,
bir köle azad etme sevabı alır ve günahı bağışlanır.
Ayrıca Ramazan ayının başı Rahmet ortası günahlardan bağışlanma ve sonu ise cehennemden azad olma ayıdır.
"
Cennete gidileceği için mi kutlanıyor ?