• 07-04-2022, 15:38:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, aynı şirkette çalışan 2 kişiyi CV'ye eklemek sizce saçma ve gereksiz mi?
  • 07-04-2022, 15:39:32
    #2
    Ne olarak ekliyorsunuz 2 farkli kişiyi? Referans olarak mı?
  • 07-04-2022, 15:40:06
    #3
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne olarak ekliyorsunuz 2 farkli kişiyi? Referans olarak mı?
    Evet hocam, referans olarak ekleyeceğim.
  • 07-04-2022, 15:42:18
    #4
    yusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam, referans olarak ekleyeceğim.
    Şöyle ki ; şahısların görev tanımlamalarını ayrı ayrı olarak yaparsanız ve bu 2 farklı şahıs da 2 farklı departmandaysa, saçma olmaz hatta + puan olur. Örneğin birisi insan kaynaklarındadır, birisi yazılım takımında. Bu 2 şahısın da işine yarar yetenekleriniz olduysa, pekala ekleyebilirsiniz lakin dediğim gibi kesişmelerinizi muhakkak belirtin.
  • 07-04-2022, 15:45:13
    #5
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle ki ; şahısların görev tanımlamalarını ayrı ayrı olarak yaparsanız ve bu 2 farklı şahıs da 2 farklı departmandaysa, saçma olmaz hatta + puan olur. Örneğin birisi insan kaynaklarındadır, birisi yazılım takımında. Bu 2 şahısın da işine yarar yetenekleriniz olduysa, pekala ekleyebilirsiniz lakin dediğim gibi kesişmelerinizi muhakkak belirtin.
    Ekleyeyim öyleyse hocam, farklı departmanda yöneticilik yapıyorlar. Çok teşekkürler