Bir şirketten 2 CV eklemek saçma mı?
4
●178
- 07-04-2022, 15:38:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhabalar, aynı şirkette çalışan 2 kişiyi CV'ye eklemek sizce saçma ve gereksiz mi?
- 07-04-2022, 15:40:06Evet hocam, referans olarak ekleyeceğim.nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 15:42:18Şöyle ki ; şahısların görev tanımlamalarını ayrı ayrı olarak yaparsanız ve bu 2 farklı şahıs da 2 farklı departmandaysa, saçma olmaz hatta + puan olur. Örneğin birisi insan kaynaklarındadır, birisi yazılım takımında. Bu 2 şahısın da işine yarar yetenekleriniz olduysa, pekala ekleyebilirsiniz lakin dediğim gibi kesişmelerinizi muhakkak belirtin.yusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2022, 15:45:13Ekleyeyim öyleyse hocam, farklı departmanda yöneticilik yapıyorlar. Çok teşekkürlernasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle