• 06-04-2022, 01:20:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Geçenlerde yardım zinciri konumuzu bilenler bilir şuraya bırakayım.
    https://www.r10.net/off-topic/316532...avetlisin.html
    Forumda dolaşırken bu arkadaşımızın konusuna denk geldim
    https://www.r10.net/off-topic/316888...rakiyorum.html
    Sonrasında 4 ayda 100 bin ciro yapan kişinin konusuna girdim ve ismi tanıdık geldi. Bir de ne göreyim sizce?
    Benden yardım isteyen arkadaş 4 ayda 100 bin lira ciro yapmış. Ben o konuyu gerçekten bir nebze de olsa yardıma ihtiyacı olan arkadaşlarımıza destek olsun diye açmıştım şu olaya bak. Belki de gerçekten ihitiyaç sahibine gidecekken 100 bin ciro yapan arkadaşa gitti.
    Kesinlikle paranın hesabını yapmıyorum. Ona yada başka birine illa ki gönderecektim lakin bu şekilde insanları kandırmak bu kadar kolay olmamalı. Yazıklar olsun.
    Normalde konuşmaları paylaşma taraftarı değilim ama o utanmamışsa ben niye utanayım diyorum ve konuşmaları aşağıya ekliyorum.
  • 06-04-2022, 01:21:04
    #2
    Hocam babamın ibanını attım diye atmamıştın bana 😂😂
  • 06-04-2022, 01:23:20
    #3
    İyi niyeti suistimal ediyorlar. Durumunda olmayan insanların hakkına giriyorlar. Ama şunu unutmamak gerekli ki bu dünyanın öbür dünyasıda var….
  • 06-04-2022, 01:23:26
    #4
    Platin üye
    İş işten geçmiş umarım arkadaş bunu görür ve o parayı bir hayır kurumuna bağışlar.
    Bana göre para olarak değil de hizmet konusunda yardımcı olunması daha doğru geliyor.
  • 06-04-2022, 01:24:53
    #5
    TASARIM AJANSI
    Eğer arkadaş züğürtün tekiyse ve babasının ticaretiyle kendisi kazanıyomuş gibi yapıp egosunu tatmin ediyosa saygı duyarım.
    Yok gerçekten kazanıyosa o zaman YAZIKLAR OLSUN
  • 06-04-2022, 01:27:26
    #6
    Hem yardım eden abimizi kandırıp; hem de gerçekten ihtiyaç sahibi insanların önüne geçtiniz. Yalanın küçüğü büyüğü yoktur, ve unutmayın ki bu dünyanın bir de öbür dünyası vardır.
    • dertliA
    • Peder
    dertliA ve Peder bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 06-04-2022, 01:27:42
    #7
    17 yaşındaymış sözde ama çizdiği yol yol değil ...
  • 06-04-2022, 01:28:05
    #8
    O konuya ben de katilmistim. Yardim ettiklerime bir bakayim
    • Peder
    Peder bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-04-2022, 01:28:09
    #9
    Kurumsal Üye
    İyi yapıyorlar bence hakediyorsunuz . Bu insanların din üzerinden vicdan merhamet üzerinden yıllarca duyguları sömürüldü ve devam ediyor. Gerçekten ihtiyacı olan varsa amenna ama olmayanlara boşverin. Ya zaten R10 girecek kadar üyeliği olan interneti akıllı telefonu olan birinin çok muhtac olacağını sanmıyorum.