Eğer arkadaş züğürtün tekiyse ve babasının ticaretiyle kendisi kazanıyomuş gibi yapıp egosunu tatmin ediyosa saygı duyarım.
Yok gerçekten kazanıyosa o zaman YAZIKLAR OLSUN