İyi yapıyorlar bence hakediyorsunuz . Bu insanların din üzerinden vicdan merhamet üzerinden yıllarca duyguları sömürüldü ve devam ediyor. Gerçekten ihtiyacı olan varsa amenna ama olmayanlara boşverin. Ya zaten R10 girecek kadar üyeliği olan interneti akıllı telefonu olan birinin çok muhtac olacağını sanmıyorum.